10 Maj 2012

Hej!
Är nu hemma efter gårdagen hos pojken min. Skulle överraska honom med städad lägenhet och rosor på bordet, lyckas jag? NEJ! När jag kommer runt halv 12, sitter ju han i soffan för att han varit dålig hela natten.. där sket sig överraskningen.. Han säger sedan på kvällen: Skulle inte du städat lite här idag?, Jo om inte du hade varit hemma hade det tillochmed stått rosor på bordet! ;) Paff killen blev haha!
Wellwell, drog en runda med dammsugaren idag istället och diskade upp i köket, det behövdes. Även om man försöker hålla rent är det lätt att man en gång låter det vänta och Poff! Så blir det ett berg :)
Morfar sitter och soffan och småsover, mamma och mormor är ute på stan och letar kläder (lätt till en 75-åring men vad ska man säga), jag ska övningsköra med papps idag när han kommit från jobbet och vi har fikat här. Hade ju körlektion i tisdags, och jag måste säga att det gick bättre än väntat faktiskt! :)
I helgen så blir det inget annat än en massa jobb både fredags, lördag och söndag, tråkigt men sant. Pengarpengarpengar!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0