The fog is lifting

Nu har jag spelat en liten truddelutt på flöjten min. Hinner läsa ett kapitel i Harry Potter innan jag åker.
Funderar på att be Mona spela igenom en ny duett som jag kan jobba med hemma. Börjar bli lite tråkigt med att traggla på dem jag forfarande har problem med. Behöver lite omväxling. En av låtarna jag inte kan är The Fog Is Lifting. Dimman lättar som den heter på svenska. Usch, fy, vilken låt. Men även den ska nötas in i huvudet som allt annat.

Bilden som jag vill lägga upp vill inte som jag vill. Då skiter vi i den bilden och lägger upp en bild på mig istället! ;)

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Har inte läst en enda bok om harry potter :O

2009-09-02 @ 20:01:34
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0