Shopping

Hallå bloggen!
Idag var det en allmänt jobbig dag i skolan, eller det blev en jobbig dag. Hela denna " Vad är viktigt? " grejen gör mig förvirrad! Ett tag kändes det som om vår grupp helt hade fastnat. Vi kunde inte komma djupare, vi fick bara samma svar hela tiden. Då kom Håkan och sa att vi kanske hade funnit ett svar som inte längre gick att tänja på. Men vafan, inte blev vi gladare för det. Vi har lika mycket kvar att göra för det! Hrm.. Usch, gick hem med huvudvärk.

Efter skolan gick jag och mamma en runda på stan. Var sugen på att köpa något. Det blev en blå-vit-randig skjorta från H&M, ett vitt linne också från H&M och ett svart nytt diadem. Mitt gamla silvriga börjar bli en aning slitet.



Ikväll har jag bestämt att jag ska köra en fotbolls-och läskväll. NEJ! Fasen! Vi har inte eurosport! Ville ju se Sverige-Norge :( buhuu..
Aja, då blir det läs-kväll då!

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också shoppat (a) Den va fiin :)<3

2009-09-04 @ 19:36:56
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0