Morgonblogg

Hallå mina vänner!
Nu är klockan 08,55 och jag ska snart åka till skolan för spanska, matte, HAMBURGARE, svenska och lite mer spanska! Trevlig dag, kommer hem runt 15,45! Alla böckerna är nerpackade, sprayet, ett äpple och plånboken! Man vet aldrig vad som händer efteråt.
   Ikväll ska jag nog träna, eller iallafall har jag fått för mig att jag ska det. Aerobicen har en bra styrka, man känner verkligen hur det bultar i benen och hur det skakar när man gör vissa moment. Så ska det va! Man ska känna lite! Ikväll ska jag också plugga in det sista av engelskan. Glosorna och texten. Plus öva lite på min nyhet till spanskan. 

Nu är klockan 09,00, tänk att det tog 5 minuter för mig att skriva detta inlägget. Haha tiden bara rusar ju iväg! 

Kramar <3

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tror jag skippar träningen idag :P Men ni får ha det så kul, och träna lite för mig med :)<3

2009-09-03 @ 16:21:28
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0