Jobb

Hallå bloggen!
Känner att jag tappat lusten på att blogga. Gör det nästan aldrig längre. Jag skulle nog adlrig kunna bli beroende av mig egen blogg, jag har tröttnat och har inget att skriva, och har man inget vettigt att skriva är det ingen mening!
Idag ska jag servera på bruket med Malin! Ska bli trevligt som attan! Längesen jag serverade på bruket, ska bli kul! Hoppas bara att man inte spiller något på brudparet! Hehe, det har vi minnen ifrån =) Ska ta med kameran, kanske blir lite foton från serverarnas "rum" xD Well, nu ska jag snart gå in i duschen. För så som jag ser ut nu, så kan jag helt enkelt inte jobba!

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Malin

JAAAA ta med kameran älskling :D Så kanske vi kan få några riktigt fina bilder woho ;) Pöss <3

2009-09-12 @ 14:11:39
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0