Jag är kass på att blogga!

Förlåt mina kära (få) läsare! Jag har blivit urkass på att blogga nu när skolan tar så mycket plats. Och jag ska hinna träna för att inte se ut som en sopsäck, och spela flöjt för att jag ska bli en stipendiekandidat, men hur faaan ska det gå? USCH!
Min uppsats är halvt om halvt klar. Har bara ungefär 2/4 av mitt liv kvar ;) trevligt värre! Imorgon ska jag ägna hela tiden mellan 13,30-16,30 till att skriva på den, och jag hoppas också att jag verkligen kommer skriva och inte sätta på GG istället :S Någon av er får påminna på på msn att jag hela tiden ska skriva min uppsats, även om jag blir hur tjurig som helst och skriver att ni ej bestämmer över mitt liv, så skriv det igen! Jag ska bli förbannad, det är oftast då jag skriver mest. Aggretionerna går ut på pappret.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, känner att jag behöver det inför imorgon!

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0