091909

Hallå bloggen!
Äntligen helg! Och nu ska bloggen prioriteras! Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera den här veckan, har helt enkelt haft mycket att göra, men nu är jag fit for fight igen!
Ikväll blir det kanske mat på en restaurang - Olympia troligtvis, och sen bio. Eller kanske bio. Flickan som lekte med elden blir det isåfall. Har sett den första delen - Män som hatar kvinnor- och jag måste se den andra delen. Måste helt enkelt få veta vad som hände med gubbjäveln som våldtog Lisbeth för att hon ville ha tillgång till sina pengar! Arhhg! Så hoppas på bio!

Har mycket plugg egentligen, men vafaan det är inte helg och lördag varje dag! Det får vänta tills imon actually =)

Ska nu prova ut lite skor här hemma tänkte jag. :) Se vad jag har för nåt i garderoben, längst in :P

Haha, kommer bilder sen :)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0