091009

Hej bloggen!
Förlåt för en verkligen urkass uppdatering!
Idag har jag inte gjort något annat än pluggat! Imorgon har jag svenska-redovisning med Malin och Lagge. Ska berätta om en nyhet på spanska för min lärare. Jag har 41 engelskaglosor tills imorgon, och jag ligger rejält efter i matten. Matten och Tyskan kommer i första hand på söndag, för på helger pluggar aldrig jag. Kan vara nödfall ibland, då jag sätter mig en fredag eller lördag, men annars kör jag alltid lungt på helgerna.

Nu ska jag ta fram kläder till redovisningen imorgon. Och nej jag ska inte vara snygg för att imponera på lärarna. Vi har en liten pjäs med i vår redovisning, där jag spelar en mobbad, otrygg tjej i skolan. Hmm, funderar på en gul-rutig skjorta och ett par vanliga jeans? Borde funka =)

Snart ska jag lägga mig för att snart kommer mina ögonlock att bli äckligt tunga som dom alltid blir när jag är väldigt trött!

Så, nu säger vi godnatt och hej då!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0