090905

Hej bloggen!
Idag har jag inte gjort ett piss! Ni vet, man säger, att ja, men i helgen ska jag plugga mycket. Men sen blir det fredag, man tänker gud vad skönt med helg, jag fixar plugget imorgon och på söndag. Det blir snabbt lördag. Man är trött och pallar verkligen inte med att göra läxor. Man vill bara slappa i sängen och zappa mellan kanalerna på dumburken. Eller sitta bänkad framför datorn med GG. Men verkligen inga läxor! Fy! Så nu sitter jag imorgon med ett stort berg av läxor. Matte, uppsats, grupparbete. Smart som jag är glömde jag tyskaboken och glosorna tills på tisdag. Måste komma in i skolan fort. Att sätta läxor i framtiden är inte alls smart. Man märker det redan, och bara för att det är lördag-kväll och jag gör absolut ingenting, ska jag sätta på beyonce och rascal flatts, hämta cola i kylen och ta fram matteböckerna. Jag kan ändå sova imorgon. Och om jag börjar nu, har jag mindre att göra imon! Kan man sova lite längre också!


Är det bara jag som är totally in love?! Dom är SÅ snygga! Vill klicka hem direkt från H&M. 399 :-
Fast jag vet att det inte är bra att beställa hem skor från internet :/  Buuhuu :(

Matte nu då...

Trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0