Torsdag :)

Idag händer det grejer!
Först lunch med papps ngnstans. Sen när mamms kommer hem från jobbet blir det Ullared och Gekås! Vem gillar inte det? Springa runt och nappa åt sig en massa saker att sedan lägga i mammas vagn, dvs hon betalar...  Efter det blir det direkt ner till stugan i Haverdal, utanför Halmstad. Ska fira midsommar där med släkten, kanske inte de bästa alternativet men vad gör man inte för släkten och alla jordgubbarna? Jag gör mycket! Tradition herregud!

Nu ska jag springa upp för trappan med min sminkväska. Sen tvingas jag nog packa ner en massa kläder. Mamma och jag stannar nog tills tisdag om vädret håller uppe. Så det blir inte mycket bloggande för min del denna helgen. Ska försöka blogga mycket nu innan jag åker.
Promise!

I'm out ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0