Torsdag :)

Hallå!
Idag var det tänk att jag, mamma och min syster skulle gått en sväng på stan. Rykten om att rean ska vara bra. Men nehe, då ringer Max och min syster ska senare jobba, så vi tar det imorgon istället. Måste ha en ny bikini. Har haft min gamla i 3 år snart. Så det är definitivt dags för en ny! Hade tänkt mig en blåvit-randig på H&M. Eller en gul... Aa, vi får se vilken färg det blir.
Har fått ett annat förslag idag. Åka till Osudden och bränna upp huden ännu mer. Väldigt lockande i värmen, men jag vet inte, är sugen på att bara va hemma idag, sitta ute och läsa eller något. Aa, det löser väl sig så småningom :)




Shortsen från Gina Tricot är så snygga! Jag vill så ha dom! Man kan även vika upp den nedre kanten och göra dem ännu kortare. Plus skorna från Skopunkten! Ett måste i min garderob! uhh, älsklingar, kom till mig! Usch, nu blir jag såå shoppingsugen, men har tyvärr inga pengar! Har aldrig förr varit så här pank! Har max 45 kr på bankkortet.. Yippie..
Tur att man får in lite pengar den 30:e. Och så fyller jag faktiskt år den 13 Juli så då rullar det nog in lite till. =)
Nu ska jag nog gå ut och läsa i Burned Alive. Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0