Tarkan-Kiss Kiss

Idag har jag varit på stan och ätit en god lunch med Malin och Maria. Tog en smaskig kycklingsallad på Snipen. Damn vad god den är! Testa!
Jag och Malin gick en stund i affärerna efter, men olyckligtvis är jag något pank just nu så inget inhandlat idag. Eftersom man inte har pengar hittar man ju massor som man bara måste ha till sommaren. Flera kjolar och klänningar överallt, linnen och accesoarer. Men nehe, inga pengar. Jag måste allvarligt lära mig spara min pengar -.-. Lycka till!  
Haha, nu kom jag att tänka på i söndags, när jag, Malin och Semlan satt nere i Åbroparken och försökte komma på gamla góa discolåtar. Här är en av dem, så häärlig!
Ses Senare, Puss <3


 




Tarkan-Kiss Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0