Osudden

Idag blir det Osudden med Malin. Efterlängtat! Åven om solen är gassande het och ibland jobbigt het, är det ändå skönt att bara va ute på en strand och umgås. Det blir nog efter lunch nångång.
Tänkte att jag skulle göra lite reklam för gratisbio.se men just nu kommer jag inte in på sidan, så får fixa det senare.
Har ni tänkt på en sak? Nää, inte jag heller! Asså jag vet inte vad jag ska skriva om! Det enda som det blir långa inlägg är om jag läst en bok -.- buhu...
Jo, kan skriva om att  jag snart får presentkort från Gratis-fashion! Mäkta stolt! =)
Men vad ska jag skriva nu då? Asså vad är det för mening med att ha en blogg om jag aldrig skriver något vettigt på den?
Det är en fråga jag ställer till mig själv nästan varje dag..  Vem vill läsa om det inte är intressant, och kan ju säga att dem senaste inläggen inte är något kul att läsa..
Nää, usch, nu vill jag ut. Klarar inte av detta..

Ses efter osudden =)


Kommentarer
Postat av: Bea

sv: hihi tack så mycket :]

- Hittar du på idag?

2009-06-29 @ 14:36:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0