Ny Kjol och en ny Bikini :D

Tillbaka igen. Nu med en ny bikini och en ny kjol!



Bikini från H&M och kjolen är från Trend House. Dock inte en bikini som jag eftersökte men aja, ändå något att byta ut min gamla fula med.
    Pappa står uppe och lagar Lasagnette, ska bli goodiegoodie :P längesen vi hade det nu. Och SEN blire fotboll och Stefan & Krister på det!

Har varit på Kvantum med 5 påsar pant. 5 påsar!  Blev 71 kr som bara råkade ramla ner i min plånbok. Köpte mig en fet godispåse som ligger och kollar på mig. Ferraribilen vill starta motorn och gasa in i min mun för att sedan bli helt bucklig i metallen av mina starka gaddar ;) NEJ, GE MIG ANDRA TANKAR ANNARS RYKER PÅSEN NU! 
 
Nu ska jag logga in på Gratis-fashion för att värva medlemmar -.- som dock aldrig funkar men skit samma. =)

Pusspuss <3




Kommentarer
Postat av: Frida

Fin bikini! Och kjolen var också fin och somrig. :)

2009-06-26 @ 17:40:30
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0