Härlig Dag :) 090608

Måste säga att denna dagen var bannemej en bra dag! Jag och Selma har plundrat skolans bibliotek, och vi är ännu inte färdiga. Första rundan: två böcker. Selma: 3 böcker (ska ju alltid vara värst). Andra rundan: tre böcker till. Selma: 3 böcker. Och eftersom man lånat ynka en bok fler så är det status, eller hur Selma? Oja. Men jag hade haft 6 böcker om min käresta till bok fanns tillgänglig! Twilight - fjärde boken! VEM HAR DEN? Jag vill läsa..  Ska snart börja läsa i den första boken: Pojken i randig pyjamas. Har hört att den ska vara bra och rörande. Så den blir nummer 1. 
    Fick reda på mitt slutbetyg i Spanska Steg 3 idag. VG blev det, men hade fått MVG om jag kämpat lite till. Det skyller jag på en dålig grund. Byta lärare 8 gånger i grundkurserna är kanske inte jättesmart, men vad gör man?
   Och nu till alla föräldrar som vill veta om elever från Prolympia klarar sig på Figy, eftersom alla är så oroliga att vi inte får samma utbildning och betyg som till exempel Apladalsskolan. Det är ingen skillnad! Och NEJ! Vi fick inte betyg lättare för att vi gick på en icke-kommunal skola! Vi hade lika mycket press som alla andra skolor. Jag erkänner, jag är kass på vissa ämnen. Men det betyder ju inte att vi inte lärde oss något på Prolympia. Ta min matte. Jag var dålig på matte redan i femte klass, och det har aldrig ändrats. Jag kan helt enkelt inte lära mig matematik. Det spelar ingen roll vilken lärare jag har. jag är och förblir lika kass ändå! Det finns andra ämnen som passar mig bättre. Typ språk. OCH jag ser nu att jag använt styckeindelning i min blogg, och det kan jag lova, det e inte alltid det händer. Hoppas Lisbeth läser min blogg... Haha, väldigt troligt. Not.
Jahapp, nu har jag avreagerat mig så det räcker idag =)

Love you all ;*

Kommentarer
Postat av: fia enoksson^^

BRA SAGT!!

2009-06-09 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0