Godmorgon

God morgon allihopa! Sovit gott? xD

Idag funderar jag på att endast ligga ute i solen och bättra på min bränna. Ska ju börja läsa i en annan bok nu ju! Bara så alla vet så är jag en bokmal. Plöjer igenom böcker som pappa säger. Aja, vill jag läsa så läser jag! :)

Har alla haft en trevlig helg?
Kan säga att jag skulle inte haft något emot lite sällskap i det stora huset. Hade varit kul med en grillkväll, det får jag nog tänka på. Lite fest sådär. Hade varit skoj med tanke på det fina vädret. För det hoppas jag kommer hålla i sig.
Nej, har inte så mycket att säga idag, och då är det ingen mening att sitta här.

Skriver mer senare =)


Kommentarer
Postat av: mia

vi kan väl ha grill kväll någon helg innan jag åker? :D

kramar

2009-06-28 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0