Borta bra... men hemma bäst!

Underbar vecka! Kom hem från midsommarfirandet i Haverdal igår. Pappa tog bilen hem i söndags eftersom vissa fortfarande har jobb kvar. Men kolla vädret! Inte kunde vi lämna havet! Så vi stannade kvar tills igår och låg och pressade i solen. Kan ju säga att turen till Osudden med Malin och Frida inte gjorde gott med min bränna. Ser för övrigt ut lite som en kräfta. Fast jag är ju en ;) I alla fall, här kommer en liten överblick från Haverdal.
  Vi åkte ju först till Ullared för att handla med oss en massa kul stuff. Men vilken besvikelse! Jag som oftast brukar ränna runt inne på Gekås i timmar innan jag når kassorna. Kommer fram efter entréen, till shampoo-avdelningen och plockar en massa därifrån. Lite pads och sån skit ni vet ;) Vidare till kläderna, där jag spenderar mest tid. Men nu, jag gick runt klädställningarna en gång. Bara skjortor!! Jag skojjar inte!  Det var det enda mina ögon såg! Okej, det fanns lite linnen här och var. Men inte ens dom var fina! Nej, inget från kläd-avdelningen hamnade i min korg. Sen hittade jag lite trosor och behåar, och ett par mysiga grå halvkorta byxor. Hann dock inte prova, och naturligtvis var dom förstora. Men aja, sköna iaf. Hittade också en ny almanacka. Svart och ganska stor. Jag som försöker pracka på alla möjliga människor att börja använda det! Så bra! Fast der händer att jag glömmer massa saker ändå :S .
    Sen åkte vi raka vägen till Haverdal. Där bäddade vi snabbt och jag somnade fortare än jag trodde jag skulle göra.

Midsommarafton!

Jag, pappa, mamma, mormor och morfar åt tillsammans frukost på den stora altanen. Ska ta bild ngn gång så ni får se stugan, eller huset för det är det ju. Min kusiner och Louise anlände anlände vid ungefär 13, till sillen. Vi får alltid säga till dem att komma en halvtimma innan den sagda tiden, för dem kommer alltid en halvtimma försent xD.  Efter den traditionella sillen, går vi till midsommarfesten vid vår gamla stuga. Där köper vi lotter och har det trevligt. Detta året vann pappa en dörrmatta, två smörknivar, ett bäddlakan, och jag ville att han skulle vinna den vita fina parasollfoten. Jag retade honom hela vägen hem sen, att han var såå nära på att vinna den. Men så kul skulle jag tydligen inte ha. I stugan blev det sen Louise's jordgubbstårta! Hemmagjord! SÅÅ GOTT! Vräkte i mig... Hehe. Sen var det inget mer kul som hände. Jo! När jag sedan skulle sova så valde jag att sova ute i allrummet, för att min pappa är en vinnare på snarkning. Så där tänkte jag ligga. Men det tror inte jag min kusin Tobias visste. Han skulle in till några kompisar i Halmstad. Han hade tydligen också tänkt att ligga där. Jag hoppades verkligen att han inte skulle bli för full och göra det stora misstaget genom att krypa ner hos mej. Men så blev det inte. Han blev nog dock förvånad över att se mig där, men han sa inget och han var inte full eller ens påverkad heller.
Där har ni min midsommar! Kanske inte världens roligaste men vad gör man?
Nej, inget. Man tackar och bugar helt enkelt!

Reality!

Så! Tillbaks till nuet!
Nu sitter jag här mätt med nymålade naglar. Valde ett fint och somrigt rosa. Dock inte i neonfärg. Inte något som passar min smak.
 


Väldigt sött, nästan babyrosa =)
Finns att köpa i nästan alla butiker där Isadora-märket finns.

Just nu funderar jag på hur man kan värva medlemmar på sina gratis-sajter. Har försökt på en massa alternativ, men inget som verkar få någon att bli intresserad.
Är medlem på Gratis5.se
och Gratis-fashion.se

På Gratis5 så är det ganska svårt att samla poäng men det är värt det när man ser presentkortens värde.
På Gratis-Fashion är det lättare att samla poäng, och det är mindre värde på presentkorten, men på bättre affärer.

Om du också vill ha gratis presentkort kan du bli medlem på någon av sajterna. Här är adresserna:
Gratis5: http://www.gratis5.se/user/register/jesssiiiiiee
Blir ni medlemmar här får ni 85 poäng redan vid registreringen!
Fast bara 50 om inte inte blir det genom mig!

Gratis-fashion: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=8479
Jag har ni varit medlem i max 45 minuter, har redan 645 poäng!

Bli medlem NU!

Nu ska jag checka lite hemsidor. Är shoppingsugen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0