090630

Oj, juni svepte förbi i rasande fart! Och imon är det juli! Och det betyder att jag snart fyller år! 17 bast! Inte för att något kommer förändras men aja, ett år närmre pensionen ^^
Ser att jag var lat igår, la bara upp ett enda inlägg. Men jag orkade inte, och hade inget att skriva heller för den delen. Men idag kände jag att jag var tvungen att lägga in lite. Även om jag inte har något att skriva så skriver jag ju det just nu, eller? Mjo, jag sitter ju och knapprar på tangenterna så något borde väl synas på skärmen.
För ungefär 10 min sen smorde jag in hela min kropp med Ldb. Väldigt återfuktande tycker jag. Man vill ju trots allt inte att brännan ska försvinna även om den någon gång kommer göra det. Det är intressant hur olika vi alla är. Någon som har väldigt ljus hy, har svårt att bli brun, men väääldigt lätt att bli just illröd! Och en annan har lätt att att bli brun så det stänker om det! En timma i solen, och man är redan sommarbrun så det räcker. Jag är någon mitt i. Jag blir röd, men efter 3-4 dagar i pina blir färgen brun. Aja, så kan det va =)

Är det bara jag som tycker att Mc Donalds reklam på radion är hysteriskt kul? Ingen kan säga glass med marängsviss. Det stavas sviss, men alla där säger switch, svisch och allt annat konstigt! Hur svårt kan det va? Sviss? Marängsviss? Glass med marängsviss på Mc Donalds? Hmm.. Oförståeligt.. 

Aja, nu ska jag sticka uppåt i huset, utan att väcka min syster som ligger och sussar sött i soffan i tv-rummet...

Kommer med lite bilder senare =)

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: syster som sov så sött i soffan..

hahaha jag var fan astrött! shit alltså!

2009-07-01 @ 18:05:30
URL: http://joshce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0