Virus i datan :(

Alla som har mig i sin kontaktlista på msn och får skickat en länk där det står Is this you ;) och en lång länk! Klicka INTE! Då får du viruuuuuuus. Som jag fått... Yippie... som tur är får jag låna min systers dator. Skulle inte klara mig utan musiken. Måste hämta min ipod hos min bror också, om han nu inte har slarvat bort den eller förstört den... Det finns så mycket man kan säga genom musik. Lycka, hat, sorg... allt. Musik att få gråta till, skratta till, sjunga till. Vad gör vi utan musik? Sänder ut så många känslor som man aldrig trodde att man hade. Liv hade varit tråkigt utan musik. Ett liv utan musik hade varit oändligt tyst, en tid då mörker och ljus växlar men ingen vet när. Just nu lyssnar jag på Sean Paul. Hans musik lyfter upp en. Och på något sätt behöver jag det nu. Ingen aning varför. Men så känner jag tydligen idag. Det hinner väl ändras innan ett nytt ljus börjar, runt morgonkvisten. Just nu har jag lust att bara gå ut och sätta mig någonstans med betydelsefull musik. Musik som på något sätt berör mig. Jag tror jag ska det.

Om jag inte skriver mer ikväll beror nog det på att jag är trött, och isåfall bloggar jag mer imorgon.

Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0