Sen morgon

Jag kan verkligen inte sova i denna värmen. Jag gick och la mig klockan 12 och låg vaken till 4. Helt omöjligt att somna. Vid halv 4 gick jag upp och tog ett glas vatten för halsen var megatorr. Däruppe hör man spridda snarkningar, oh gud vad avundsjuk jag blev, dom sov, men jag kunde inte. Så jag gick på toa och försökte sen sova igen. Nejnej, då märkte jag att det redan var ljust ute. Perfekt timing, klockan halv 4! Jag funderade på att gå ut för att ta luft men det kanske inte skulle vara så smart med tanke på hur vår dörr låter när man öppnar den. Ville ju trots allt inte väcka någon i deras skönhetssömn. Men tydligen lyckades jag till slut somna för nu är klockan 13,00 och jag har precis gått upp och ätit frukost, fastän pappa står och lagar lunchen... Får hoppas att der inte håller i sig. Att jag inte kan sova alltså.. Hemskt värre. Aja sånt é livet, och det är inte alltid rättvist.
Nu ska jag gå ner igen, för det är svalare nere i källaren... fast min systers fläkt är ändå rätt svalkande fast det räcker inte, är lika varm för det..

Ses senare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0