Rubriken fattas ^^

Mm, så var det ju detta med rubrikerna.. Vad ska det stå där? Jo, nånting som har med inlägget att göra. Självfallet... ^^
Idag är en av mina tråkigaste dagar som jag haft. Har jag en riktigt tråkig dag orkar jag inte heller fixa något att göra, någon att träffa. Jag sitter hemma för mig själv. Börjar tro på det mamma alltid säger till mig. Allt kommer inte serverat. Du kan inte beställa att någon kommer för att träffa dig. Inte beställa att du alltid ska ha något att göra. Sån är tydligen jag. Jag tror att så fort jag har tråkigt eller har en sur dag helt enkelt, kommer det en servitris med förkläde och säger: " Nästa möte är klockan 15.00. "  Dags att göra sig iordning för det då..  Okej, nu lät det väldigt bokstavligt.. Men är det verkligen sån jag är? Tror att allt bara löser sig utan att jag gör ett enda handtag? Jag ska aldrig ha tråkigt? Om jag aldrig ska ha tråkigt, så kan jag säga att det löftet sprack ages ago. Mamma har fel. Visst, ibland sitter jag och har tråkigt, men jag gör ingenting åt det. Jag vet att jag måste ta tag i det själv. Jag måste ringa efter den kompisen själv... för det går inte att beställa att hon/han ska ringa mig.

Jag är knäpp, mitt huvud dunkar med extra bas och jag ska gå och ta en tupplur ^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha om jag ska vara ärlig tycker jag att Annika har en poäng där ;)<3

2009-07-02 @ 17:47:38
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0