Public Enemies imorgon med Malin Timmis!

Hellu bloggennn!
Bestämde precis med Malin "Timmis" Timhagen att vi ska gå och se Public Enemies på bio. Ska bli riktigt mys! För det första för att jag inte har gått på bio på åratal, men också för den sköna stämningen i en biosalong. Bra sällskap gör det ju ännu bättre =)
Just nu märkte vi att det blev ganska krabbigt med Göteborgs-resan på måndag. Tåget vi hade tänkt ta fanns tydligen inte längre. Antingen fullbokat eller av någon annan anledning. Och 1:a klass tyckte vi båda var lite väl dyrt. Det blir billigare om man åker tåg med 1 byte istället för i 1:a klass. Vi åker också lite tidigare, klockan 07,30 från Värnamo Station. Men det gör inget, vi måste ändå börja vänja oss vid att börja gå upp tidigt igen inför skolan. Och jag är ju inte 18, så kan inte boka själv på internet, som är hundra gånger smidigare, så får be om mammas kontokortnummer så betalar vi henne när vi kommer tillbaks. Men olyckligtvis, är hon och pappa nere någonstans och dansar rövarna av sig till Streaplers. Kul att någon rör på sig. Så dem får jag inte tag i nu, får fixa biljetterna imorgon, då dem också kommer vara dyrare. men vad ska man göra när det inte går ens väg? Ta en väg som är snarlik den första... typ. Hehe...

Nu ska jag säga godnatt, för jag orkar inte mer, mitt huvudt är en aning förvirrat :)

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: TOBBE

fin du är på bilderna

sover du sömntuta? Läst mitt senare inlägg om åsikter om katter?

2009-08-01 @ 02:43:33
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0