Nu blev det kvällen =)

Tjena ;P Gud vad fult det låter, aja xD
Nu har jag spelat lite The Sims 2, men måste säga att det blev lite jobbigt till slut. Att köpa ett stort hus med för många rum är jobbigt att inreda xD det finns rum som jag inte vet vad jag ska ha till. Lyckat! Så pallade inte spela mer, även om det är jättekul! Funderade istället på att faktiskt gå och lägga mig. Är ändå hyfsat trött, skulle nog kunna somna om jag nu vill. Btw, har fixat naglarna, lite längesen jag gjorde det nu. Har dock inte den färgen jag vill ha. Vill ha en ren vit färg utan stänk av silver eller glans i. Har jag tyvärr inte, men kommer nog så småningom :P

Aja, min handled värker nu tyvärr, så ska nog sluta skriva.

Godnatt ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0