Nattinatti :*

Har spelat gitarr en stund, eller spelat är kanske fel ord. Jag har försökt att spela. Hittade en skrapgrej, ni vet en sån som man har till trisslotter, och eftersom den har samma form som ett plektrum, tog jag den, sjuk jag är jag vet! Men det funkade faktiskt! Hehe...

Men nu ska jag gå ner och lägga mig tror jag. Mamma och pappa upptäckte att min ena vägg var fylld med sand på ett ungefär. Det har läckt in vatten utifrån in till mig ( jag bor i källaren) och till ena väggen ute i korridoren. Så det blir att riva ner tapeten och träpanelen jag har i mitt rum, för att lägga om väggen, inte så kul men sånt e livet. Jag ligger fortfarande nere i källaren, fast nu i tv-rummet. Bra, får då kan jag kolla lite på tv innan jag somnar, eller varför inte ha lite bra morgontv? Hehe, börjar se många fördelar med fuktskadan :S

Sov sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0