Musik

Denna kvällen blev väldigt musikfylld. Jag spelar alla möjliga låtar högt som satan. Men ingen har klagat än i huset så jag fortsätter ;D
Ibland är det bara kul att fylla lungorna md luft och sjunga med i " DU È MIN MAAAAAN! " Okej, tycker jag iallafall xD  Svenska härliga låtar det där.. ;P Eller sjunga med i Jordin Sparks One step at a time.  Eller Magnus Ugglas låt Första gången.  Nu sätter jag på Jill Johnsons Crazy in love och jag måste ba sjunga med!! Haha tur att ingen hör mig :O 
Las Vegas med Martin Stenmark är såå kul! Den är så dålig att den blir bra!  Dancing girls in neon lights ;)
    
Innan hade jag lite tråkigt så tog lite bilder.
Här är en av dom =)


 



Gillar att mina ben blev extra bruna på den bilden ;P Höhö :D

Haha jag har fortfarande Du e min man på huvudet, bara den raden av låten. Konstigt hur allt kan fasta bara så där...
Kommer sjunga på den tills jag somnar, promise!

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0