Middag ute ikväll med Mia och Malin.

Hallå bloggen och alla läsare..
Ikväll ska jag ut med Mia och Malin. Vi ska äta på Lilla Krogen. Värnamos mysigaste restaurang =) Och om regnet håller uppe kan man ju faktiskt sitta ute. Ännu mysigare :P Senare på kvällen ska tydligen Mia träffa Johan, så kul för henne att dom funnit varandra =) Så glad för hennes skull. Haha då var dt bara jag och Malin som står kvar och ser henne försvinna in i ett lyckorus :D haha.
Funderar på vad jag ska ha på mig. Alla mina kläder ligger i smutskorgen, inte så fresh att dra upp det därifrån, nejnej inte mysigt. Aja frå se vad jag drar på mig, blir väl det som hänger rent i garderoben vilket är två eller tre klänningar och ungerfär 5 par jeans som just nu samlar damm i värmen... Men usch, inte jeans,,, aa det får bli en klänning med tights under, för det är trots allt liiite svalare nu när det regnar lite titt som tätt.

UJ" nu är klockan 16 och jag ska nog hoppa in i duschen med kaninskutt.

Ses senare ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0