Känns nästan som hemmaspa, fast en aning sämre

Hallå allihopa!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men anser att jag inte har så många läsare, och dom få läsare jag har är ändå inte inne mer än en gång varje dag, men jag får skärpa mig rejält om denna bloggen ska funka!
    Jag har ändrat min layout på bloggen, lite finare nu :) Om det är någon som kommer på mer  tips på olika sätt att designa bloggen, säg gärna till!  Efter att ha suttit framför testbloggen i ungefär 2 h, orkade jag inte mer, så gick in och tog en dusch. Tänkte att jag lika väl kunde raka benen när jag ändå va igång. Allt blev till slut ett litet minispa. Smörjde in hela kroppen med Coconut Butter, så hela kroppen känns nu helt varm av den. Använde också silvershampoot, eftersom jag färgade håret igår i all hast, så det är liite gult, men det fixar sig.
En aning trött nu faktiskt.

Ahh, nu sa mamma att smöret var slut, och skrek direkt på mig, och jag vet vad det innebär i denna familjen. Jag var som Edward i Twiligt där, kunde läsa hennes tankar och hennes uttryck i ansiktet som löd på ett ungefär " Snälla, gulliga Jessica, kan du gå? "
Jag sa precis ja innan hon hann fråga. Haha, hennes smajl, ni skulle sett!!

Aja får väl mova på aset nu då..

Puss o kram så länge <3


Cocnut butter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0