Jag hatar det här! Hjälp sökes!

USCH! Jag hatar att jag inte kan sova på nätterna! Varfrö kan jag inte sova. Jag tycker inte det är så varmt länge, det som innan gjorde att jag inte kunde sova. Är det för att jag går upp sent och går och lägger mig, eller somnar, sent? Nu är klockan 12,30, och jag har inte ätit frukost. Mamma och pappa är på aktion nånstans.
Detta är det enda som får mig att längta tillbaks till skolan. Man tvingas lägga sig tidigare för att man vet att man annars kommer vara som ett lik dagen efter. Och då blir man trött nästa kväll. Men nu... fy oh blä.

Nu ska jag väl äta lite frukost då... Jag gillar inte detta ska ni veta!

Ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0