Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Mormor & Morfar. Det var meningen att vi bara skulle komma dit för att fika, delvis för att vi inte skulle stanna hela kvällen och för att mormor kanske inte skulle orka med mer. Men det blev att vi stannade för att installera den bärbara telefonen, och sen rann tiden bara iväg. Morfar sa hela tiden att ska vi inte ta en hamburgare? Hela min familj sa" Nej, vi ska snart åka hem" ungefär 5 gånger. Sen gick det ett tag och sen sa han " Nej, nu går jag och köper oss varsin hamburgare, och Joakim du hänger med! " så det var bara att hugga in på en 150-grammare. Och kan ju inte påstå att det var äckligt. En riktig grillad hamburgare. Sen... åkte vi hem. Lyssnade på Taylor Swift hela vägen hem. Skönt att slippa höra på när alla pratar om hur trött och dålig hon såg ut att vara, så stängde av deras röster.
 Hmm, klockan är bara 21,15. Vad ska jag hitta på nu? Antingen beställer jag hem ett till presentkort, eller så spelar jag gitarr och äter kexchoklad. Båda alternativen är lika lockande, fastän det ena innehåller kexchoklad :P Och det är jag sugen på just nu. Sparar ihop till ett presentkort med större värde istället =)

Puss på er <3


Förlåt, men typ gillar denna bilden =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0