Haveeerdal :)

Hallå bloggen! Och hallå dem som faktiskt läser detta xD typ min syrra :) Haha.
Nu sitter jag här i stugan med Joakims laptop. Jag är här själv. Mamma och pappa är hos Lönnblom och deras stuga, och Joakim är väl också där nu, men så småningom sticker nog dem vidare till Halmstad eller vart dom nu skulle.

Jag, mamma, pappa och Joakim var inne i stan idag :) Han hade fått lön och var shoppingsugen, så var jag och mamma, som ville sprätta upp pappas lön :P Fast ni vet, när man är riktigt shoppingsugen, vill man ha hur mycket som helst, när man fortfarande är hemma. Man kan skriva upp en hel lista på saker eller klädesplagg som man vill ha. Men... när man kommer fram, eller kanske är bättre att skriva när man sitter sur och besviken i bilen på väg hem, konstaterar man att nae, det fanns inte dom där jeansen som jag ville ha. Inte heller den klockan på Ur & Penn som var på rean för 150 :- Men det slutade med att jag kom hem med en kasse iallafall. Var inne en snabbis på Indiska, och där hittade jag ett gräddvitt linne med en fjäril på :P Och ett par skor ville jag ha därinne med, men när jag väl såg dom på från en av provhyttarnas speglar, såg jag hur konstigt den satt på min fot. Så skorna fick hänga kvar på väggen :( OCH! Så köpte jag en ny mascara, för min gamla var helt uttorkad. Och alla kan ju hålla med om att första gången man använder en ny mascara så känns det som om just den mascaran är bäst! Fast den egentligen efter några veckor var lika dålig som den gamla. Aja, bra att det finns många sorter att välja på :)

Linne med en stoooor fjäril :)


Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0