Godnatt

Bara så alla vet, det räckte att kolla på filmen i ungefär 5 minuter för att förstå att det inte var något att ha. Det vill säga, den var kass. Så kollade på Step Up istället. En av mina favoritfilmer, såå bra! =)



Imon ska jag upp ganska tidigt så det blir sängen för mig nu =) Ska med mamma och pappa till Eksjö, Ekberg... ehm, något med Ek i början iallafall ;D Efter det, vid kvart i fem, ska jag till frissan och klippa mig.. Och jag som alltid tycker att man ser för jävlig ut precis när frisören klipper. Jag blir alltid helt illröd om kinderna och mina ögon helt konstiga, så aa, får väl hoppas att jag blir nöjd ändå.. xD

Godnatt allihopa
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0