Godnatt ;*

Nu ska jag sluta dagen med sängen och en bok. Har fått en vana att läsa för mig själv sent på kvällarna, tills man gäspar mitt i en mening och får läsa om den. Tecken på att man borde sova. Ska börja blogga mer har jag bestämt mig för, skriva lite längre inlägg. Kollade igenom mina och såg att alla var hemskt korta jämfört med andras bloggar. Men man är ju olika från person till person... Tack gode gud för det =) Hade inte varit kul om alla var likadana.. Samma? Likadana? Skit samma! Samma och likadana är samma sak och dt spelar ingen roll vilket jag skriver för ni fattar ändå vad jag menar... xD Hmm, minnen från lågstadiet kommer tillbaks. Usch, fy och blä.

Blöö, nu längtar jag till min bok..

See ya all tomorrow =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0