Förlåt för dålig uppdatering!

Hallå bloggen och mina fåå läsare!!
Idag fyllde jag 17, skriver i dåtid för att klockan är halv 1 på kvällen, alltså redan den 14 juli. Så dagen är redan förbi. Bara ungefär 364 dagar tills jag blir 18! Längtar redan xD Aja. Jag har fått min älskade bok, Äntligen! Twilight; Så länge vi båda andas! Och ett par Björn Borg trosor. Min syster kom hem från Katrineholm med en flaska silvershampoo till mig. Mäkta glad blev jag! Så sötig e hon =)  Ska tydligen få pengar också till Halmstad =) Shopping blir det nog för dom pengarna =)
    Nu ska jag snart gå och lägga mig =) Känner hur ögonlocken inte riktigt lyder mig längre. Nerverna orkar inte jobba för tillfället. Har kollat på Beck, så vet inte riktigt om jag vågar gå ner i källaren till mitt rum, för där nere är det just nu beckmörkt, pitchdark. Scary säger jag bara. Ännu läskigare nu när jag kommer å tänka på dom nätterna som jag sovit med ytterdörren nere till mig olåst! Och tänk alla dom nätterna som jag legat inne i mitt rum och tänkt att, ja men ytterdörren är låst, ingen kommer in och mördar mig. Men dörren var inte låst! Det kunde ha hänt vad som helst! Måste kolla extra många gånger innan jag lägger mig ikväll, kolla så att den verkligen är låst!

Nae, usch nu måste jag gå ner och kolla så att dörren är låst!

Sov gott sötingar! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0