Filmkväll med Love n Dancing :)

Hallå bloggen =)
Har fått ett tips på hur jag ska kunna somna fortare, så efter jag stängt av datorn ska jag gå ut och gå en kort runda. Det ska tydligen hjälpa lite =) Får se om det hjälper.

Ikväll har jag kollat på två filmer. Den första var Confessions of a Shopaholic, haha, väldigt skojjig film tycker jag.
Den andra filmen var Love n Dancing. En typiskt Jessica-film. Jag bara gillar att se på Sällskapsdand! (weird-I Know!) Men på något sätt tycker jag det är vackert, och fråga inte hur. Det bara är det. Dansfilmer i huvudtaget =) Shall we dance, Step Up, Walk the line... =)

Nae, nu börjar jag bli varm här, ska gå ut en stund nu.
Man ska tydligen gå upp tidigare också. Så får försöka inte gå upp vid 12,30 imon :S

Dröm sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0