Dålig uppdatering!

... och det ber jag om ursäkt för!
Igår, som ni vet jobbade jag på Chaplin. Det gick faktiskt ganska hyfsat, fastän jag tydligen inte kunde diska. Det hände ganska många roliga grejer. Det kom ett utlänskt par, och naturligtvis hade jag berättat för dem innan att jag skulle gå samhäll språk, så då tyckte dem att jag skulle ta hand om dem, eftersom jag var så bra på engelska (jag sa dock alrig att jag var bra på engelska, men det hängde väl med i själva " språket ". Så dem fick jag servera. Inte så krävande kunder, bra det :) Har redan fått en lönebok, och ska dit någon gång nästa vecka för att bestämma mer jobb =) Trevalns :)

Nu ska jag fixa naglarna och läsa min skvallertidning jag precis köpt. Posh Spice och Tom Cruise? Smyg-romans? Aj då...

Hehe, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0