Are YOU KIDDING?!

CPDATA! Innan jag skrev värsta långa lägget härva och nu min data cpa! Helt sjukt asså! Fuck datan asså! Nu hela lägget bara kapisch! Helt jävla borta asså!
Naej, okej, turk-pratet upphör!

Men allvarligt! Man blir ju lite arrrrrg xD
Får försöka sammanfatta allt jag skrev!
Okej, here we go xD

¤ Kortspel med mamma och Josse, + en massa skratt!
¤ Ut och gå imon med mamma och Josse
¤ Ut och gå med Malin eftersom hon åker till Tunisien på tisdag
¤ Mamma säger att det räcker med att jag går med Malin
¤ Tack lilla mamsen ^^
¤ Jag skriver till Malin på msn
¤ Hon svarar inte
¤ Jag skriver ett sms till Malin
¤ Malin kollar på film
¤ Malin kommer att läsa mycket dumt från mig på msn eftersom hon inte svarade innan jag skrev smset
¤ Jag skrev på inlägget
¤ Jag har glömt nåt
¤ Jag kommer inte på det
¤ Jag ska sova, men är för upphetsad (och nej, inte upphetsad)
¤ Okej, detta börjar bli ett dåligt skämt
¤ I'm OUT!
¤ Peace and Understanding! ^^
¤ Mallan is back on msn WIHOOOOOOOOOO!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Weeeeeeiijjjj I'm back ;) And Jessie is upphetsad ;) Grrrrrr ;) Raaaaaawwwwrr ;)

HIhihihihihi <3<3<3<3<<333<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

2009-07-19 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0