Andra dagen i Haverdal

Hallå allihopa :)
Andra dagen i stugan idag. Vaknade vid halv 11, skönt att sova extra länge idag :)
Sen blev det Halmstad med Sofie för att träffa hennes kompis Amanda. Vi gick på stan en runda, kollade lite i affärer =) Sökte efter ett par nya ljusa jeansleggings och det hittade jag på Vero Moda. Försökte hålla lite i mina pengar, får ju inget sb i augusti =) Lite kul med.. Har fått reda på ett och annat om Adnan. Haha ska bli mycket roligt att spendera det med Malin, som hon kommer hitta på mer för- och efternamn. Alltid roligt som vanligt. Förresten! Vi var ju ute och gick i förrgår innan dom åkte till Tunisien. Haha, som jag pratade, kändes det som iallafall. Hade typ inte träffat henne på flera veckor kändes det som. Men kändes som vi fortfarande inte hann prata om allt. Så nu är hon borta i två veckor till. Saknar henne redan :( Hoppas hon loggar in på något internetcafé och läser detta :) För då vet hon att jag älskar henne och saknar henne så det gör ont!  Nu vet jag icke vad jag ska skriva. Hör att församlingen nere på altanen snackar om linser, så jag försöker spetsa öronen en aning. Och nu ryker historien om mig upp innan jag fick glasögon. Hur jag verkligen inte ville ha det innan, att jag satt 1 meter ufrån dumburken, och glömde flytta tillbaks stolen, så alla märkte att det var något fel. Lite kul att alla skrattar åt mig, men nu frågade mamma om vi ska gå till optikern och beställa linser, så Ja, tack! Så snabbt som möjligt! Såå, funderar på att gå in och ta en dusch, och sen kolla på The Manchurian Candidate på 4plus. Yes, så får der bli, det blir min kväll :)

Imon, kanske det kommer in en bild på dom nya leggingsen från Vero Moda :)
Puss å kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0