A Walk To Remember

Hallå bloggen =)
Vilken långsam dag! Jag har inte gjort ett något. Jo, jag har suttit och letat på internet efter resor. Egentligen ville min morbror att vi ksulle hänga med till Kreta eftersom han fyller 50 iår. Men vi är inte riktigt som han. Han vill gärna ha allt bokat i förväg, eftersom han faktiskt har råd. Men som vi i lågkonjukturen, har inte råd, eller jo vi har ju pengar, men är inte beredda p att ge så mycket för bara en flygstol. Min kusin jobbar nere på Chania så hon kan fixa hotell åt oss. Men när en flygstol kostar 4000 per person och vi är tre, blir det 12000 bara flyget, sen hotellet också? Det blir en del pengar till slut, och sen ska man ju leva där nere också. Vi är hellre lite kallare och väntar, kollar på sista-minuten istället. Och hittar vi inget så har pappa hittat en resa till Costa Brava i Spanien, all inclusive, som min familj åker på istället. Naturligtvis blir allt mycket billigare även fast det är all inclusive. Jag hoppas att det blir något iallafall =)
     Jag måste snart tvätta bort dom intorkade tårarna från A Walk To Remember. Vilken film! jag lovar, jag grät mer än 5 gånger! Så ansiktet är lite stelt ni vet, som det blir efter man gråtit.
    Imorgon åker Maria till Malta! Kommer sakna henne! Hon ska dit på språkresa i tre veckor. Vi räknade lite förra veckan... Detta är riktigt skrämmande! Det är de tre veckor som hon har framöver, sen är hon ledig en vecka, jobbar en vecka till, och sen börjar skolan igen! Det betyder att det bara är 5 veckor kvar av sommarlovet! För mig är det väldigt skrämmande!
Och någon av dem veckorna hoppas jag få kunna spendera i utlandet! Jag har mina drömmar inombords...

Nu börjar min hand verka, gjorde riktigt ont i den inatt, låg väl på den för länge... ^^

Så kanske skriver ett inlägg senare ikväll =)


Fick bli den här bilden för det var den enda jag hade på Mia, på denna datorn iallafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0