090719

Hallå Bloggelibloggen =)
Är bra extra bra humör idag, ingen aning varför dock! Var det någon som såg 101 Dalmatinerna igår? Haha, jag och Josse såg den igår. Det var så längesen. Och då märkte jag att det var Hugh Laurie som spelade en av skurkarna! Ni vet, han från House?


Alltså denna personen - Hugh Laurie! Fick en liten chock att det var han men det är han till 100%!
Har inte bloggat så mycket denna veckan, för det åskar och regnar så grymt! Och eftersom min data är stationär så vill jag inte att den ska gå sönder =)
Sover bätte nu förresten! Efter Halmstad-resan var jag jättetrött och gick och la mig ganska tidigt, och då är man ju mer utvilad på morgonen, och sedan tröttare på kvällen igen. Och tog min systers råd. Hon sa att jag sover så länge för att det är mörkare i mitt rum mycket längre, för att jag har en svart hissgardin som täcker hela fönstret. Så nu har jag börjat sova med den uppdragen, och nu går jag upp vid 10,00 nästan varje dag! Så tack till henne!
Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer! Jo, jag tänkte ta kort på min kjol som jag köpte i Halmstad så ni får se den! Och visa er silvershampoot jag fick av Josse!

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0