stolt*



Okej, första, nej, andra gången jag får ett VG på ett matteprov! Stoltare än vad jag är nu kan man inte va! Tack Malin! Tack Mattias i Ljungby? Okej, väldigt stolt iaf ;) Fast lite surt är det när man läser igenom och märker att man har rätt svar.. nähä, då är det fel uträkning istället. Fast det beror ju också på vem det är som rättar, och i detta fall.. Inga namn nämda.. det gör att jag tänker på dagens dåliga föreläsning. Inga kränkningar i din blogg! nänä... Nej, usch detta leder mej på andra vägar än mot mitt mål. Jag borde välja vägar som leder mej mot mitt mål, men har jag ens något mål? Ja, den frågan får jag fundera ut ett bra svar på. Men Hallå? VG på ett matteprov! ojojoj..

Kommentarer
Postat av: anonym

är så stolt över dig ;)

2009-02-02 @ 22:11:10
Postat av: selmaa

jag är stolt över mitt ig... HAHA.

2009-02-04 @ 21:37:28
URL: http://selmiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0