XOXO Gossip Girl

Haha härligt det där!
Jepp! Detta är min sista dag av sommarlovet, och det är lika med vääääldigt tråkigt :( Men jag tror att skolan faktiskt kommer bli lite roligare nu när jag får studera det jag vill - alltså mer språk! Ska läsa Tyska detta året, ska bli mycket intressant.... Har dock fått veta att det är ganska lätt dom två första stegen, och det är ju bara det jag ska läsa. Och fixar jag inte det får jag helt enkelt ta hjälp från alla tyskare i klassen, eller varför inte säga hela skolan?!  Jaa, så e det med det.

Bästa Malin var här innan! Och jag höll faktiskt på att fixa naglarna - själv! Och det blev faktiskt ganska bra, stolt *
Hon hade med sig en sen födelsepresent till mig, så söt som hon är. Ett rosa linne, faktiskt något som jag tänkt köpa. Gillar att ha linnen med både brottar-rygg och vanlig, och just detta hade en vanlig rygg. Mycket snyggare till en hög midjekjol med ett vanligt linne. Annars har jag inte gjort mycket idag, mina vänner, förutom Ullared då, läst Gossip Girl.. Lite dumt tycker jag ändå. Även om jag aldrig har sett ett helt avsnitt av serien, så vet jag ändå vilka skådespelarna är (nästan iallafall), och då vet jag vem som är vem, men ibland kommer det namn, som är helt frånvarande för mig! Ska kolla med Mallan om det där... Snart är den första boken utläst, hinner säkert läsa ut den ikväll. Började imorse... xD. hihi :P Jag vet att jag är en bokmal och vet att jag alltid kommer vara det, fattar inte varför pappa inte slutar att undra vem jag har fått det ifrån. Det är väl tydligen någon i min 160-personers-släkt, som gillar att läsa, och som tycker att det är avkopplande.

Idag blir det inte sent, ska lägga mig ruskigt ovanligt tidigt, helst innan 22, så jag är utvilad för the first day of school. Aja, blir säkert lugnt... At least I hope so.. xD

wellwell... 
 
/ Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0