Vet ej vad jag ska skriva här...

Hej allihopa!
Just nu har jag inget att göra. Tanja ringde från jobbet och sa att det var så lugnt att jag inte behövdes, så jag fick ledigt. Funderar på att läsa Broken Bridge, eftersom det regnar, är det ganska mysigt faktiskt. Eller så målar jag tånaglarna i en röd nyans, dom ser inte fina ut längre. Urblekt rosa nagellack som har suttit där i åratal känns det som. Jag har en röd nyans från H&M:s märke som är bra. En del röda nagellack måste man strycka på två lager med, men inte med denna! Mäkta bra =) Kanske ska köra Franskt på fingarna igen. Det var ganska snyggt faktiskt. Nu när Malin tipsade om att ta tejp under toppen så det blir lite lättare.

Och nu börjar det åska, så måste stänga av datorn, ska börja måla naglarna ändå!

Puss å kram <3


Nagellack från H&M =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0