Steeek :P

Min bror kom till mig och fixade biljetterna. Han trodde dock att man inte vad tvungen att vara 18. Säkert bara för att han inte ville betala. Men han fixade det, och sa att det var lika bra att hämta dem direkt. Så nu sitter jag med 4 biljetter i handen! Två till Jönköping och sen två från Jönköping till Göteborg. Hann knappt äta min frukost innan han kom. Snabbt ska det gå vettö. Aja, gött att ha det fixat.
Malin kommer in till stan vid 17,45. Så går nog in runt den tiden. Innan det, eller typ nu, så ska jag lägga mig i solen.

Efterlängtat säger jag bara!
 
Love! <3

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Det pelar ingen roll om man gillar djur eller ogillar som är mindre än människa. man har olika åsikter. men att misshandla en katt eller döda en på ett onaturligt sätt, som t.ex gasa ihjäl dem, såna personer lärre ej finnas till.

2009-08-01 @ 18:33:40
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0