Redo inför jobbet

Nu är jag redo inför jobbet. Klockan är bara 14,30 men funderar på att ha en lässtund (igen) innan jag sticker. Kommer förmodligen hem runt 23 ikväll. Kan dra ut på tiden dock. Det tar alltid lite längre tid med en nybörjare xD. Hehe. Idag jobbar jag nog med Ida Ivansson. Tror hon heter så iaf.  Innan passet ska jag äta kebab på ostfralla. Kan bli en väldigt mystisk smak, men säkert en god smak, eller jag hoppas iaf på det.
   Sa ju innan att jag skulle kolla på film, jag ljög, jag kollade aldrig på film. Jag satt istället inne på youtube och klickade runt lite. Finns massa där som man inte vet något om, lite kul faktiskt. Undrar hur många videor som faktiskt är upplagda? Några miljoner, säkert. nu fick jag en sån blackout igen, vet inte vad jag ska skriva så skriver inte mer =)

Skriver en snabbis innan jag sticker sen.

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0