Morronmorron

Morgon bloggare och läsare! Sovit gott? Ja, tack, det har jag. Men vaknade av att mina grannar slänger takpannor i en container, dom byter tak vig halv 9. Vissa VILL SOVA! argh..
   Idag ska jag jobba klockan 17, så innan dess ska jag bara slappa så mycket som det går. Mamma och pappa ska åka ut till Bredaryds Marknad senare idag, men funderar på att skita i att hänga med dit. Kan vara hemma istället, passa pipandet ^^. Det piper fortfarande idag, men det verkar som om larmet har tröttnat lite, för det låter inte likadant som det gjorde igår. Undrar vad det är för fel. Haha, igår ville jag bara rycka ut alla sladdar till larmet, men nehe det fick jag inte. Synd det...
Funderar på att se en film senare. Slappa gärnet vettö. Igår såg vi att det var en tidning som hade med en Harry Potter-film med för 69 kronor. Harry Potter och den flammande bägaren. Den fjärde filmen, som jag tycker är den bästa. Hoppas pappa har lärt sig att jag gillar Harry Potter-filmerna, annars köper jag den innan jobbet, själv! Då blir det film imorgon också :D Bra film, dessutom.


Denna alltså. Bra film ;)
Nae, nu vet jag inte vad jag ska skriva längre. Ska kolla lite kläder på internet, är sugen på ett par nya converse :P

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0