Makaroner & Köttbullar - Bolmsö!

Hallå bloggen!
Nu har jag gjort iordning mig för Malins stuga. Ska bli riktigt kul alltså! Äntligen får man träffa vännerna igen! :D

Innan jag åker måste jag dock äta något pga min tidiga uppgång idag (!).  Annars är jag väl hungrig som en varg sen vid 15. Så idag blir det makaroner och köttbullar för min del. Haha, kanske inte bra eftersom vi hårbantar i familjen. En sak man inte ska äta är ju just pasta ^^. Men känner att det kommer bli icke-bantande nu måndag-onsdag, så kan lika gärna ta lite nu innan jag åker. För försöka hålla igen nu på Bolmsö. 

Ska hinna täcka över naglarna med lack snabbt också efter maten. Gott med nagellack i makaronerna ;)
Btw! Med denna resan innebär också inga inlägg!

Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0