Last night late before school

... ska fan firas! Eller firas o firas, iallafall ska det slappas på den dagen! Jag har köpt senaste CHIC-tidningen, och tänker käka äpple samtidigt. ska börja läsa Gossip Girl också tänkte jag. Kanske blir en Carambole senare. Och förresten har ni inte sett Da Vinci Koden, måste ni göra det! Bästa filmen jag sett på vääldigt länge! Många sa att den var läskig men ack nej! Inte alls! Visst blir man rädd för ett lik, eller när en man som är så troende att man piskar sig själv på ryggen för att få en förlåtelse för sina synder, ska an troligen inte kolla på den. Vänta, vad fan skrev jag nu? Jag har kollat på en film som innehåller mycket om "Gud" hmm.. weird. Ni vet ju att jag inte är särskilt troende fast jag är kristen. Och rasist ^^ (internt skämt). Men bra var den iallafall!

Nu ska jag släänga mig i soffan, sätta på musik, och läsa CHIC!

Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är också rasist juh xD

2009-08-19 @ 09:12:20
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0