Kanske skulle berätta att jag lever..

Hallå bloggen!
Har inte skrivit mycket idag, har helt enkelt inte haft lust, annat som hindrat mig.
Idag har jag verkligen förstått hur mycket mina vänner betyder för mig. Som vi sa i skolan idag, hellre ha en vän för livet, än att ha flera halvbra. Jag har mer än 1 bra vän, och det är jag riktigt glad för. Jag älskar alla mina vänner riktigt mycket. Jag vet att dem alltid är där för mig, i varje situation. Jag känner mig riktigt lyckligt lottad. Idag var inte en särskilt bra dag för mig, bara saker som har tyngt ner mig. Och då är det underbart att ha någon som Malin A. Min bästa vän, för alltid. Man kan verkligen berätta allt för henne. Hon vet själv, av egen erfarenhet, att man ibland behöver vara för sig själv, och att man ibland behöver någon att prata med. Det är det bästa. Nu säger inte jag att det hon fått sin erfarenhet ifrån är det bästa, men att hon vet. Idag var en dag jag behövde vara för mig själv en stund, så jag nobbade en promenad. Berättade senare varför, stog inte ut med skulden jag kände. Men allt det jag känner nu, kommer inom en snar framtid att bli till ren ilska

Nu kom Mamma och pappa hem från stan, och pappa sa att han inte ens var full, och mamma har ont i halsen och är döv... trevlig avslutning på en fredag-kväll.

Wellwell..

Ses imorgon, innan jag åker till Emmaboda.

Puss på er <3


Min bästa vän, hon kommer alltid att vara det. Älskar dig mest <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså gud jag blir helt rörd :')<3

Jag älskar dig mest i hela världen !! <3<3<3<3

2009-08-22 @ 10:06:24
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: PERSSON

regnar idag, mindre roligt :( hur ser erat väder ut?

2009-08-22 @ 11:42:37
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0