Here comes Goodbye

Hallå bloggen!
Idag var det en riktigt seg dag i skolan bara så ni vet. Jobbiga lektioner, äcklig mat och halva klassen tvättar händerna innan maten för att riskera att inte få svininfluensan. I och med att 1/4 av klassen är sjuk och att det verkar som om influensan sprider sig väldigt snabbt, sätter det sig som ett bi i huvudet att man ska göra allt för att inte bli smittad. Haha, verkar som om alla utom jag gör det. Jag har nog inte fattat vad svininfluensan faktiskt innebär och vad den gör med kroppen. Behöver läsa lite om den innan jag ska börja oroa mig riktigt. Och det lär inte hända på ett tag, har annat som kommer före i pluggväg. Nu ska jag börja plugga på tyskan och spanskan igen. Att inte kunna spanska och tyska glosor, eller i vilket språk som helst, som man har fått i läxa, och som oftast brukar förhöras muntligt, och sen inte kunna, tycker jag är hemskt pinsamt.

Senare ikväll ska jag träna, Maria har fått med mig som vanligt med att tjata hela dagen. Och som vanligt lyckas hon alltid. Fasen också. Men behöver nog någon som tvingar mig, annars skulle jag aldrig gå. Får hoppas att regnet håller uppe dock, vill inte bli dyngsur innan jag tränat! Tiden nu innan träningen ska tillbringas inne på Glosboken.se!

Kramar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0