Hemma :)

Hallå bloggen! Det var ett tag sen!

Det var verkligen härligt i stugan! Solen sken varje dag, och inte ett moln på himlen! Verkligen klarblått!
Well, well... Det som kommer att hända nu är att jag måste packa upp det som måste snabbtvättas, och sedan packa ner massa grejer igen, för imorgon åker jag, Malin A och Frida till Malins stuga på Bolmsö. Det är efterlängtat och kommer bli så härligt! Äntligen verkligen få skratta ut riktigt igen! För längesen!

Här kommer bilder på vår stuga, en request från er!


Innan vi skulle åka hem idag :)


Min myshörna. Det brukar hänga en gunga som jag brukar sitta i på kvällarna, men vi tog ner den när vi skulle åka :)


Bara jag som märker att jag redan fjällar i pannan? :O Brännan försvinner illa kvickt :(

Wellwell, nu ska jag packa upp mina kläder, för att sen packa ner dem igen xD Förresten har ett bildbevis på att min pappa faktiskt har badat i det kalla havet, men eftersom jag var tvungen att zooma så jäkligt och eftersom min kamera är kass, så blev den så himla suddig att man knappt ser att det är han!
Nu! Packningsdax!

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jessie du är ju solbränd :D !! <3

2009-08-10 @ 08:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0